ANZEIGE
Folgen Sie uns:
planung & analyse GmbH auf facebook.de planung & analyse auf twitter.de planung & analyse GmbH auf google+ planung & analyse GmbH auf xing

Abstracts


Market Research 2005

Advertising success internationally – is there a secret formulae or blueprint?

Shaun Dix

Kurzfassung
Abstract
Brands are built in consumers’ minds and hearts. Every time a brand is experienced, used, seen, listened to, it creates associations that build their persona. Events leave emotional markers that build that and enrich brand construction in long-term memory. The more the experience is repeated, the stronger the markers and the brand building. Naturally, advertising is a key part of this process! More so than ever successful advertising has a key role in today’s global village. Brands are built with the intention of being moved across the global and prosper within a complexity and variety of markets. The challenge is whether the best ideas bring the chance of a global blockbuster that can be fine-tuned for local perspectives. Management of the power of your campaign through advertising pre-testing research can wiled profitable returns on investments for your brand.




Facebook Twitter Google LinkedIn Xing Email

Bestellmöglichkeiten

Artikel
Einzelartikel aus dem Print-Archiv: EUR 13,70 (inkl. MwSt.)

Erscheinungstermin vor Heft 1/2013:
Bitte geben Sie bei der Bestellung per E-Mail die Rechnungsanschrift an.
Bestellung per E-Mail >>

Erscheinungstermin ab Heft 1/2013:
Einzelartikel ab 2013 können Sie schnell und bequem über das Archiv der dfv Mediengruppe online bestellen und herunterladen. Folgen Sie hierzu dem Link „Bestellung online“ unter Kurzfassung/Abstract des jeweiligen Artikels.
Heft
Einzelausgabe planung&analyse: EUR 38,00 (zzgl. MwSt.)
Bestellformular >>
Abonnement
Bezugspreise >>
Bestellformular >>
Digitale Ausgabe >>
Schüler, Studenten und Auszubildende erhalten gegen Vorlage einer entsprechenden Bescheinigung 50% Rabatt auf die Verlagspreise (ohne Versand) für Einzelhefte und Abonnement. Bei Bestellung von Einzelartikeln ist kein Rabatt möglich.

Sollten Sie Fragen haben, wenden Sie sich bitte an den Abo-Service von planung&analyse: aboservice@planung-analyse.de