ANZEIGE
Folgen Sie uns:
planung & analyse GmbH auf facebook.de planung & analyse auf twitter.de planung & analyse GmbH auf google+ planung & analyse GmbH auf xing

Abstracts


p&a international market research 2/2012

Needs of Women As Healthcare Decision-Makers – Ways to Communicate and Engage Women with Medical Brands

Jonathan Kay (Penn Schoen Berland) and Ryan Hopper (SSI)

Abstract
Penn Schoen Berland’s Healthcare Practice studied the healthcare attitudes, beliefs and behaviors of 1,083 US women, surveyed online with SSI sample. The objective was to enhance the understanding of the critical role women play as healthcare decision makers. Brands may address unmet needs by looking more broadly at the lives of healthcare consumers and at the same time communicating with greater precision.

The Authors

   
Jonathan Kay is Head of Healthcare Practice at Penn Schoen Berland, part of WPP Group. Prior, he held various US and Global executive roles in TNS Healthcare and Kantar Health. He co-Founded Jstreetdata.com, Inc., an innovator in online medical market research that was acquired in 2002. He has degrees from Cornell and Harvard.

Ryan Hopper, MBA, is Director Healthcare at SSI – Survey Sampling International. He has built his healthcare expertise in the last 5 year, previously working at Greenfield Online as Director of Client Services – Healthcare. He also held positions at AOL Time Warner and News Corp.

 

Nähere Informationen zu SSI finden Sie online im p&a Handbuch der Marktforschung. Firmenprofil >>



Facebook Twitter Google LinkedIn Xing Email

Bestellmöglichkeiten

Artikel
Einzelartikel aus dem Print-Archiv: EUR 13,70 (inkl. MwSt.)

Erscheinungstermin vor Heft 1/2013:
Bitte geben Sie bei der Bestellung per E-Mail die Rechnungsanschrift an.
Bestellung per E-Mail >>

Erscheinungstermin ab Heft 1/2013:
Einzelartikel ab 2013 können Sie schnell und bequem über das Archiv der dfv Mediengruppe online bestellen und herunterladen. Folgen Sie hierzu dem Link „Bestellung online“ unter Kurzfassung/Abstract des jeweiligen Artikels.
Heft
Einzelausgabe planung&analyse: EUR 38,00 (zzgl. MwSt.)
Bestellformular >>
Abonnement
Bezugspreise >>
Bestellformular >>
Digitale Ausgabe >>
Schüler, Studenten und Auszubildende erhalten gegen Vorlage einer entsprechenden Bescheinigung 50% Rabatt auf die Verlagspreise (ohne Versand) für Einzelhefte und Abonnement. Bei Bestellung von Einzelartikeln ist kein Rabatt möglich.

Sollten Sie Fragen haben, wenden Sie sich bitte an den Abo-Service von planung&analyse: aboservice@planung-analyse.de