ANZEIGE
Folgen Sie uns:
planung & analyse GmbH auf facebook.de planung & analyse auf twitter.de planung & analyse GmbH auf google+ planung & analyse GmbH auf xing

Abstracts


p&a international market research 2/2013

Reaching Customers Where It Really Matters – The Customer Journey Applied Across Industries

Axel Puhlmann (conoscenti)

Abstract
The internet has fundamentally changed the way consumers access information and make purchasing decisions. But where and how are customers most efficiently reached? This article has pursued this question in the context of Customer Journey studies, with regard to the purchase of computers, TV sets and mobile communications contracts. The results, as outlined here, document two central marketing challenges: to increase the focus on the later phases of the decision-making process; and in addition to traditional communication, to also develop attractive earned-media strategies and ways to provide information for potential buyers.

The Author
Axel Puhlmann holds a diploma in management and is general manager of conoscenti GmbH. The focus of his work is Touchpoint-Management, Customer Journey and Customer Dialogue. Earlier appointments include McKinsey and GfK.




Facebook Twitter Google LinkedIn Xing Email

Bestellmöglichkeiten

Artikel
Einzelartikel aus dem Print-Archiv: EUR 13,70 (inkl. MwSt.)

Erscheinungstermin vor Heft 1/2013:
Bitte geben Sie bei der Bestellung per E-Mail die Rechnungsanschrift an.
Bestellung per E-Mail >>

Erscheinungstermin ab Heft 1/2013:
Einzelartikel ab 2013 können Sie schnell und bequem über das Archiv der dfv Mediengruppe online bestellen und herunterladen. Folgen Sie hierzu dem Link „Bestellung online“ unter Kurzfassung/Abstract des jeweiligen Artikels.
Heft
Einzelausgabe planung&analyse: EUR 38,00 (zzgl. MwSt.)
Bestellformular >>
Abonnement
Bezugspreise >>
Bestellformular >>
Digitale Ausgabe >>
Schüler, Studenten und Auszubildende erhalten gegen Vorlage einer entsprechenden Bescheinigung 50% Rabatt auf die Verlagspreise (ohne Versand) für Einzelhefte und Abonnement. Bei Bestellung von Einzelartikeln ist kein Rabatt möglich.

Sollten Sie Fragen haben, wenden Sie sich bitte an den Abo-Service von planung&analyse: aboservice@planung-analyse.de