ANZEIGE
Folgen Sie uns:
planung & analyse GmbH auf facebook.de planung & analyse auf twitter.de planung & analyse GmbH auf google+ planung & analyse GmbH auf xing

Abstracts


p&a international market research 2/2013

The Process of Co-Creation – Involving Consumers on an Equal Footing

Sally O’Rourke (Promise Communispace)

Abstract
This article provides a holistic view of co-creation. It examines what it is, what it is not, its key principles, its strengths and weaknesses and its impact on consumer research. There is also a clear breakdown of the co-creation process and case studies from Kraft, Heinz and McDonald’s to bring it to life. To close, the piece reflects on how co-creation has changed and continues to shape the market.

The Author
Sally O’Rourke is the MD (Europe) of Promise Communispace, a leading co-creation and innovation consultancy with clients that include Sanofi, Philips, Coca-Cola, Unilever, Colgate and Walmart. She has been working at board level for large global operations, including HP, Acision and WGSN. She has headed up retail trend forecasting, IT, telecoms, services and B2B organisations and has advised private equity/venture capitalists on post M&A strategy, and new and innovative strategies for growth.



Facebook Twitter Google LinkedIn Xing Email

Bestellmöglichkeiten

Artikel
Einzelartikel aus dem Print-Archiv: EUR 13,70 (inkl. MwSt.)

Erscheinungstermin vor Heft 1/2013:
Bitte geben Sie bei der Bestellung per E-Mail die Rechnungsanschrift an.
Bestellung per E-Mail >>

Erscheinungstermin ab Heft 1/2013:
Einzelartikel ab 2013 können Sie schnell und bequem über das Archiv der dfv Mediengruppe online bestellen und herunterladen. Folgen Sie hierzu dem Link „Bestellung online“ unter Kurzfassung/Abstract des jeweiligen Artikels.
Heft
Einzelausgabe planung&analyse: EUR 38,00 (zzgl. MwSt.)
Bestellformular >>
Abonnement
Bezugspreise >>
Bestellformular >>
Digitale Ausgabe >>
Schüler, Studenten und Auszubildende erhalten gegen Vorlage einer entsprechenden Bescheinigung 50% Rabatt auf die Verlagspreise (ohne Versand) für Einzelhefte und Abonnement. Bei Bestellung von Einzelartikeln ist kein Rabatt möglich.

Sollten Sie Fragen haben, wenden Sie sich bitte an den Abo-Service von planung&analyse: aboservice@planung-analyse.de